verification_seal

INFO

Tuning behøver ikke at koste mange penge, og derfor har vi lavet denne Webshop, med dele til trykladning af biler, til konkurrence dygtige priser.

Der bliver hele tiden skudt med skarpt, efter dele fra Kina og det er da heller ikke alt der er lige godt der ude fra, men det sorterer vi fra, ved altid at tage prøver hjem, af varer og teste dem inden de ryger på siden, så vi er sikre på at det vi sælger virker som det skal.

Man skal ikke så mange år tilbage i tiden, hvor alt tuning helst skulle komme fra USA og der var Japanerne de udskældte, som ikke kunne lave noget rigtigt, men det er der jo ligesom vendt op og ned på nu.

I modsætning til mange andre Webshopper i DK, er varerne der kan købes på denne side lagervare.

Vi monterer og indkører også vores egne Megasquirt motorstyringer,, hvis der ønskes oplyst en pris for montering og justering, skal vi bruge bilmodel , årgang og hvad der er ændret ved den, i en mail.

 

Eftermontering af turbo på div. Bilmodeller til motorsport, kan vi også klare, ved forespørgsel om pris , hk og nm, skal vi bruge Bilmodel, motorkode, og årgang, i en mail.    

 TURBOER FRA KINA?

 

Turboladere og service kit til dem produceres over hele verdenen, og fordi man køber F.eks. En GARRETT , HKS , KKK , HOLSET eller MASTERPOWER betyder det ikke at den består af dele der er bedre end dem der er samlet i Kina da mange af komponenterne til de turboer er produceret i Kina for så at bliver samlet et andet sted.

 

Hvis man skal sætte det helt firkantet op ville der ikke være ret mange fladskærme og PCere ….. i verdenen hvis vi skulle fjerne dem der var produceret i Kina, men på dette område er der ikke den store diskussion om hvilket land produktet kommer fra, og man giver heller ikke Kina skylden når der fkes. har været lyn/tordenskade eller fejlmontering på et elektrisk apparat.

 

Hvis man monterer og anvender vores turboer på samme måde som man ville gøre med en 3 gange så dyr turbo der er samlet uden for Kina vil man opleve at forskellen ikke er den store alligevel, problemet består nemlig mest i at en billigere turbo ikke får den samme behandling som de dyre gør, fordi hvis den ikke holder giver man bare Kina skylden.

 

Turboladere på nye diesel biler er oftest af mærkerne Garrett ,Mitsubishi eller KKK nogle af dem holder kun 40.000km fra ny uden der er fortaget ændringer på motoren, så kan man jo spørge sig selv, hvordan forklarer man dette problem når turboen desværre ikke kommer fra Kina?  

 

Der er stor forskel på turboer fra Kina ved de fleste leverandører kan man vælge HI eller LOW kvalitet som afspejler sig i prisen på de råvarer der er brugt til produktionen af turboen, mængden af nikkel i støbningerne som er vigtig for en turbo er den mest alm. forskel, vi tager kun HI typerne hjem for at have den bedste kvalitet på lager.

 

Meget billige Ebay turboer kan ligne vores modeller men der er ofte tale om den samme turbo bare leveret i LOW kvalitet for at Ebay sælgeren kan sælge til chok priser uden nogen form for  ombytnings/reparations ret, og det er tit disse turboer der ligger til grund for den dårlige omtale af turboer fra Kina.