Her finder du hjælp til at handle på Webshoppen
1. Jeg kan ikke komme videre efter at have indtastet navn og adresse ?
Knappen til at bekræfte ordren med, er nederst på siden men ikke alle browsere og skærmopsætninger fungerer sammen så hvis du har problemer med at se hele siden fra top til bund kan du trykke på F11 for at maksimere siden.
2. Hvordan betaler jeg med KORT på siden ?
Skal jeg have en Paypal konto ?
Nej det er ikke nødvendigt, du vælger bare "Har du ikke en Paypal konto" så kommer du automatisk til kortbetaling.
Du skal have VISA DANKORT eller MASTERCARD for at handle på siden med kort, dvs. alm. Dankort ikke kan bruges. Og kortbetalingen foregår hos Paypal.
Også kommer der en betalings side frem som udfyldes med dine oplysninger.
Som så bekræftes med knappen "BETAL" nederst på siden.
3. Hvordan betaler jeg med BANKOVERFØRSEL ?
Du laver bestillingen på siden og vælger "BANK TRANSFER" som betalings måde, og når bestillingen er gennemført vil du modtage en mail med din ordre, og i denne mail kan du se beløbet du skal overføre og hvilket ordre nummer du skal indsætte som betaler i din overførsel. Når vi så registrerer din betaling vil din pakke blive pakket og afsendt.
Vi har NORDEA som bankforbindelse og kontonummer står også i den mail du modtager med beløb og ordre nummer.
4. Hvordan bruger jeg "Ahentning efterfølgende arbejdsdag på Ryttervangen 27 7323 Give ( ordre betalt inden kl.15.00 )" ?
Når ordren er gennemført på siden vælger man "Ahentning efterfølgende arbejdsdag på Ryttervangen 27 7323 Give ( ordre betalt inden kl.15.00 )" Betalingen kan gøres med Mobilepay til "46480" Afhentning er muligt dagen efter ordren er afgivet og betalt inden kl.15.00 Dvs. en ordre der er gennemført efter kl.15.00 først kan afhentes 2 Arbejdsdage efter på værkstedet.